Tuesday, April 28, 2009

Update

hehe..
lama gila xupdate...(dayaa aku update nih)
selepas pulang dari midterm break trip hari tuh bermulalah episod buat assignment dan macam2 lagi..
dalam kesibukan tu ada jugak terlepas "terpergi" satu dua trip lagi..hehhehe..

hari ni 28hb april..dan setakat ni assignment yg dah di submit F&B Facilities, HRM, and Finance..
so ada berapa lagi ekk..aku xpeduli dah...
dan pada hari ni dpt berita yg menakutkan..untuk HRM kalau nak lulus final, aku perlukan 9.1% lagi..ngahaha..harap2 pas la yer...ish jalan lagi..tapi kelas tu memang membosankan..
sekarang selalu la mengantuk dalam kelas..dan hari tu kantoi dengan Mr. Currie dalam kelas Event Management..dia kata "lets have a ten minutes break.....*diam seketika* Aiman, you can get your coffee" wink wink terus segar...haha..tapi hari tu memang ramai yang kantoi..sekarang ni kalau mengantuk dalam kelas lagi buzz ym or msn suruh chat ngan aku supaya tak mengantuk...haha..tapi focus ttp focus...cuma kelas HRM je tak dapat focus...Dr. V lecturer HRM selalu jer aim aku..hish...

skang ni kat sini musim springs...kadang2 panas and kadang2 hujan xhenti2..
dan selalu la buat outdoor activities..mcm main basikal, skuter, roller blade, volley ball, n badminton..yg syok main roller blade la...mcm trend plak kat sini...ngeee..
hehehe.. ok nak cerita pasal trip lepas2 la..

ermmm next post la yer. ngehehehe

1 comment:

. . . h u s n a . . . said...

anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda :)