Tuesday, November 4, 2008

carku (keretaku)

skang ni aku tgh boring xde bnda nak buat....
ingat nak g basuh kereta.. tp azan Maghrib dah berkumandang..
esok je la basuh kereta...lgpun xkotor sgt cu
ma rutin jer basuh kereta ble kotor skit..
apa kata cter psal kereta straight away change post title... kereta aku ni agak baru jgak la..baru beli..
haha..sbelum ni aku pkai kereta kelisa tp rasa dah xserasi la...hehehe... sekarang ni aku pakai Satria Neo... dah dkat 6 blan aku pkai kreta ni... tp baru2 ni lampu belakang blah kiri pecah sbb pagar rumah kena tiup angin trus kna blakang kereta aku... perghh.. pedih rasanya hati ni...sayang sgt aku ngan kereta aku ni.. n today for the first time it will show in this blog.... whoever spot this car anyway on the malaysia road....ermmm what aaa!!! may receive special prize...hahaha...not promise....plat no. WRC183 ...k lah chow dulu...




No comments: