Sunday, February 1, 2009

baru hari kedua dol!!


31 january adalah hari kedua aku di sini...
aku bgun awal pagi hari ni...sbb aku baru terasa yg begitu lama aku xmandi..dgn rambut serabai nyer...
ingatkan musim sejuk takyah mandi..lalu aku pergi mandi.. pergh bila mandi air suam2 panas di musim sejuk ni macam xnak berhenti mandi lak.. then selepas tu aku pergi brunch... di sini kalau weekend takde breakfast.. trus brunch...
lepas tu aku, nick dgn linardy plan untuk ke bandar luzern dgn ditemani silvia.. sampai di bandar kiteorg jln2 dan ambil gambar skit2 walaupun kami tahu yang kami bukan pelancong dan akan menetap selama 2 tahun di sini..so buat apa sibuk2 ambil2 gambar kan...tapi peduli apa...hahaha..
lepas tu kiteorang beli barang keperluan...harga jangan tanya la...bayangkan  satu set fillet o fish mcd lebih kurang RM32...huhu..

lepas dah beli kiteorag blik hostel lebih kurang pkul 5..sbb nak kejar dinner pkul 6..
so lepas dinner kiteorang plan pergi bandar skali lagi...nak tgk bandar pada waktu mlm...
haha..idea yg kurang bijak....akibatnya kami menanggung kesejukan yg amat...aku rasa kalau nak buat thaipussam kat badan aku pon dah tak sakit..sebab semua dah numb...

so balik aku tgk dvd cerita KAMI the movie yg aku bwk dari malaysia...
then tido..hehe..

No comments: