Friday, February 13, 2009

xde apa2 pon..

minggu kedua aku di sini..apa yg aku buat...aku belajar la..
agak tough jugak la subj2 dkat sini... n tugasan dia pon agak mencabar..
dlm bnyk2 subj.. yg aku agak berminat dkat sini ialah Event Management and Financial Management II.. subj2 ni aku tetibe beri perhatian lebih dlm kelas...mcm Financial management pulak agak pelik bg aku..aku dkat kdu bukan main xske subj ni..tp dulu kad kdu Financial Accounting Management I..sini Financial Management II..kelas ni aku belajar main saham...haha...syok tuh..aku gila interesting dgar cara2 main saham...sebaliknya, sebilangan besar classmates aku menguap tak henti2..ish ish ish..belajar main saham boleh untung tau..mana tau nanti leh kaya raya dgn main saham jer...woohooo...

aku ada la keluar ke bandar luzern sekali dua minggu ni..utk memenuhkan peti ais bilik aku..
kosong sgt la..hehe..yg smestinya aku beli kat sini ialah Coca Cola Zero..ehemmehemm

minggu ni jugak salji turun dgn agak lebatnya..so semua tempat dilitupi dengan salji yg tebal..


betapa lebatnya salji


salji sudah melitupi 


so malam semalam..selepas salji sudah bnyk di kawsan U..kiteorg bersiap untuk berperang snowball...woohoo..first time aku main ni..memang menyeronokkan..tangan pegang dah xterasa apa2 dah..kalau pegang cerek panas pon xrasa apa2 kot...tangan aku kebas.. lagi seronok dari main paintball... paintball sakit.. snowball xsakit..tapi aku ada jgak buat snowball yg agak menyakitkan..aku letak air sikt..so snowball tu jadi mcm ais batu..baling mna xmenjerit kubu pihak musuh..hahaha..
yg aku xsemena2nya buat bila tgk salji banyak ialah snowman..hahaha....
gilala...aku xtau mana nak cari buat mata dia..last2 aku amik obat pensil tekan Buncho..buat mata dan mulut dia..haha..
snowman still gagah..waktu pg

snowman mula mencair..tgh hari




pengembaraan(padahal belakang U aku jer)





3 comments:

Ally Hassan said...

sumpah kelakar part mata pakai buncho tu!
aha!!

NFA said...

beznyer maen slji..
tlg krmkn salji tu kt sy leh?
bleh r..
pelizzz..
hahaahah..
:P

Aiman Azmi said...

ally - hahaha...smalam aku buat lg nanti aku upload...mata aku guna batu tasik..

fafaz - alamat kamu apa??nanti kirim smpai malaysia jd air..heheh