Saturday, February 14, 2009

di suatu petang

pada petang 13/2/2009 ni aku amat boring...
pastu nick call bilik aku.. tanya aku nak pergi post office tak..
aku berfikir sejenak..boleh gak..scenary dah la lawa time nih...leh pergi tasik..
so aku ikut la dia..lepas dia beli top up dekat post office kiteorag jalan ke tasik..
aku bersiap dgn Canon 450D aku..mulakan dgn snap..
sayu sebentar melihat keindahan dunia ciptaan Allah S.W.T..
memang indah sekali pemandangan petang ni..
walaupun cuaca amat sejuk..salji tak henti2 turun..tapi keindahannya menyembunyi semua rasa sejuk..


aku xmelepaskan peluang merakamkan diri sendiri
bukti yg aku melihat keindahan di belakang..


penduduk tempatan bersiar bersama kuda mereka.




dan ini secara xsengaja aku terjumpa..salji yg berbentuk heart shape di atas batu..dan nick kata aku jumpa tu tepat V-Day di Malaysia..waktu di Swiss pkul 5ptg..malaysia 12.00 mlm...
tp bg aku itu tiada kena mngena...V-Day bukan cara aku.. dan ini adalah kebetulan..


p/s: sorry agak emo post kali ni..aku demam la..main perang salji...

2 comments:

NFA said...

besnyer maen prng salji..
nk gak..!
uhuhuhuhu..

Aiman Azmi said...

fafaz -bes tu..sampai demam..
huhu