Thursday, July 17, 2008

gymKU!!

dah hampir tujuh bulan aku masuk gym...
aku join celebrity fitness dekat ***a*a.... aku rasakan xsia2 aku masuk gym nie.. perubahan yg amat ketra boleh nampak dalam 3minggu...
asalnyakan aku ni malas gila nak bersenam.. tapi bila dah join gym ni aku jadi gian... seriously it will addicted.. jadi aku pergi la selalu... lebih kurang setiap hari... objektif sebenar aku ialah nak kurangkan berat bdn n kurus skit...tp len plak jadinya sekarang ni... aku berat turun la 7kg tp lepas naik sikit and maintain jer sbbkan muscle weight... 
berbaloi r aku join gym nie... yelah sampai nak mati aku dikerjakan oleh trainer aku abg Fariq...huhuhu...
tp asalkan ada hasil...
skang ni aku dah ada muscle...hahaha....berlagak siot... yg paling bangga sekali bila ada org perasan dgn perubahan fizikal aku...huhhuu..
sekarang ni dalam proses tuning n shaping... banyak lagi prosesnya... bukan semua benda senang untuk diajalankan.. usaha mesti ada.... jgn putus asa... dulu aku tak ada masa... tapi sekarang ni dah bebas sikit and ada masa jd gunakan masa dgn betul.... bersenamlah untuk kesihatan... :) peace..    
                                                                                                                


No comments: