Sunday, July 13, 2008

kembali

lama aku x update blog...mcm geng2 aku kata " ur blog berkarat ady"... huh.... aku rasa tu lumrah bg bkn penulis nk menulis blog... diari pon aku xpnah tulis ni nk tulis blog... tp kan dlm fikiran ni banyak sangat yg nak dituliskan... pasal college, pasal travelling, pasal shopping(mega sale just started :D), pasal minyak naik harga n lot of things la...
memang banyak sangat...tp alasan yg asyik dtg kat aku ni masa, malas, n idea....
aku baru pulang dari sydney, australia...masa dekat sana banyak kali terfikir nak blogging balik... sbbnya kan dkat sana internet susah sgt nak dpt... bukan macam Malaysia WiFi bnyak yg free... jd dlam hati ni " bila balik M'sia aku nak blog blik"... tapi balik2 aku tangguh juga sampai la hari ni...

mesti ada yg pelik kenapa kali ni aku tulis dlm malay... sbbnyer mood aku skang ni dlm bm.... sorry guys who can't understand wht i'm writting here... i know some of u guys know how to read in malay... we're malaysian proud to be one la...
aku akan tulis ikut mood aku.. ada masa2nya dlm malay or in english, deutsch also can (hehe)... sejujurnya aku lebih senang n suka tulis dalam bm...

tergeraknya hati aku untuk menulis balik blog ni kan setelah aku baca blog kwan2 aku terutamanya alia (http://alymianelyza.blogspot.com)... dulu serasa aku alia tidak banyak sgtla post... tp td baca syok jgak...
good job girl.. n keep working with ur photographing..it really nice..
dan juga hari ni aku ada membaca banyak blog seperti blog atok yang berada di UK (http://kitab-atok.blogspot.com)... it was great to read about atok n his daughters life... amat seronok... kdg2 bila baca pasal anak atok I feel proud... 
sekarang ni aku akan meneroka banyak lagi blog yg ada dan aku cuba memblog lagi... dan harap2 ini bukannya hanya "hangat2 tahi ayam sahaja"....

No comments: