Thursday, July 17, 2008

seminggu di semester ke-3

seminggu dekat college dan rasa sangat2 penat...
xtau kenapa... maybe during holiday aku tidur xtentu masa and sekarang ni all jumble up...
jadual untuk sem ni agak ketat..so memang penatla..
dalam sem ni semuanya theory subj... so mmg pening kapla la... :O
sem ni jugak menghimpunkan subj seperti financial, marketing, food costing, merchandising, purchasing and e-commerce... bayangkan aku ni dulu masa dekat sek men aku bkannya pelajar akaun ataupun perdagangan so mmg la pecah kepala aku nak fahamkan dlm lecture tuh....
so kepada sesiapa yg sudi mengajar saya email la saya atau hubungi saya....alia tolong aku ...akaun nie....

sepanjang minggu ni apa lagi yg terjadi aa... "gitar"....haaa aku masuk kelas gitar...hahaha mcm budak2 kan... apa aku kesah aku punya suka la....  hehe.. best jugak kan... sebenarnya aku jeles r tgk org pandai main gitar.. hehe...
so aku join r kelas ni...jadi di kelas ni blajar akustik n classic...


Buku yg diberi..


Gitar ku!!


tuner

No comments: