Tuesday, December 23, 2008

Tagged by Alia

16 Perkara Random.

1. 36 hari lagi dah...bye bye malaysia
2. Aku suka r hobby baru aku..DSLR..
3. tadi masa aku drive aku jumpa shot cantik nak amik gambar..
4. aku xbeli lg jacket..harap2 ada org bg hadiah..hahaha..aku nak zara man punya
5. sebenarnya bnyak lagi aku xbeli lg..tp duit banyak dah hbis.
6. kenapa zara xder sale aa!!
7. malas nak packing r..
8. sehari dua ni..online membosankan..
9. mak n ayah aku suh type nama jemputan untuk kenduri kahwin nanti....baru siap 300 daripada 1000 nama...malasnya
10. muscle pain!!!two days in the row training..thanks to counter pain make it better a bit...
11. Aku nak upgrade Little Big Planet tp error jer slalu..apa citer!!!
12. sok malam ada dinner...
13. keesokannya(khamis) keluar
14. aku tgh pikir berapa bnyak kasut aku nak bwk nanti...tlg suggest yg mana patut bwk??
15. rasa nak swimming...
16. boringyer....kan best bilik aku ada astro...malas nak kluar bilik r...

No comments: