Tuesday, December 23, 2008

tagged from Dayaa

1. Tuliskan 10 perkara tentang orang yang TAG kamu.

1. die budak sama sekolah batu muda

2. aku baru tau dia sama kelas ngan aku masa form4 sblum aku chow..

3. dia suka g gigs..

4. dia suka muzik underground.. smpai bnyk yg aku xknal langsung..

5. dia duk kat melewar tp sewa kat tmn koperasi polis

6. dia perempuan

7. birthday dia 5 januari

8. aku pernah pggil dye "nenek"

9. study kat iic.. amik account kot

10. kalau ada events, gigs atau sewaktu dgnya mesti ajak aku...

2.Masukkan emo yang kamu suka.

emo aku ekk...aku suka elmo..apa emo2 nih...

3.Senaraikan novel kegemaran kamu.

waa ni bnyak SIKIT oo...

aku kureng r baca novel nih..k r aku list down yg berjaya aku korbankan diri untuk

menghabiskannya...

a. I Am Muslim by Dina Zaman

b. Da VinCi Code

c. Honk! If you're Malaysian by Lydia Teh

d. The Five People You Meet in Heaven by Mitch Albom

e. Tuesday with Morrie by Mitch Albom(still work on it)

4.Senaraikan 5 benda yang kamu sayang

1. KeretaKU

2. MacbookKU

3. Canon 450D = DSLR'KU

4. iPhoneKU n iPodKU

5. PSPKU n PS3KU


5. Tag 7 orang dengan link blognya.

aku tag yg terlarat je k..
1. alia
2. tajul

No comments: