Monday, December 29, 2008

Puas Hati..

Mood kali ni nak tulis dalam malay la...okay.. rojak!!
sebenarnya aku tak berapa sihat semalam(28/12), aku muntah nak dekat tiga kali jugak la..
sampai lemah satu badan... food poisoning kot..lantak la...apa2pun pagi Maal Hijrah ni aku dah ok sikit tapi pusing sikit la kepala ni.. tapi tugas menaip nama jemputan masih diteruskan.. munkin tu sebabnya aku loya kot..tengok nama ngan alamat jer memanjang.. nak buat macam mana kan.. then, hari ni ayah aku nak balik Kelantan.. so flight dia pukul 7.40 pm then aku hantar la dia ke kl sentral.. bagus juga la.. sebab aku hari ni plan nak keluar setelah sekian lama tak keluar buat aktivit rutin dulu kala( ceh macam lama sangat tak buat)... semalam lagi Joseph ajak aku keluar lepak2 dengan dia orang...aku pun lama jugak tak jumpa dorang ni..lagipun dia dgn vince dah nak pergi buat Industrial training dah selasa nih..syok jugak tempat training dorang..dorang dapat buat dekat Club Med Cherating.woot..so make a plan jumpa dorang..nak jumpa nick juga...since birthday dia and christmas hari tu tak jumpa2 dia lagi... so lepas hantar ayah aku and selesaikan beberapa urusan dekat kl sentral tuh.. aku pergi la poskan beberapa(banyak tuh) kad jemputan yg dah siap ditaipkan oleh aku dekat pejabat pos dayabumi... masa tengah2 masukkan kad dlm box dia tuh...takut jugak la ada mat2 dadah ni datang opocotkan aku dari belakang ke..aku ni dah la cepat melatah... kad jemputan dah la tak bawak lebih nak bagi dorang...nak bg duit aku sayang...bg je kad jemputan nanti dorang leh dtg makan free...yelah kan dayabumi kan lubok mat2 dadah ni...hari ni public holiday...dayabumi lengang... aku janji ngan nick nak datang pukul 6..tapi aku selesai dekat dayabumi pun pukul 6.05...so aku pun pinjam lesen lewis hamilton jap.. dan bila sampai sprint highway aku boleh la plak masuk jalan nak pergi kolej aku...yelah rutin aku hari2 dulu...lama dah tak datang sini ..padahal nak pergi oneU...sepatutnya tol plaza a...aku tala tol plaza b...cis terpaksa la guna jalan jauh...sampai2 jam nak masuk parking...kena la aku pakai oneCard untuk privilege parking.. pukul 6.30 tepat aku sampai.. so sampai jumpa nick n joseph ngan vince rupa2nya akan sampai lambat... then aku ajak la nick pergi shopping lagi...lagi berapa hari lagi sale nak habis ni... nanti rugi... aku memang plan nak jenguk sekali lagi dekat Zara Man, jacket yang aku nak tu....sepanjang sale ni Zara je la tak ada sale.. so first aku teman nick beli kasut dekat Nike...then kita orang gerak pergi Zara..sepanjang perjalanan dan borak2 dengan seriusnya dengan nick..aku memotong kata2 nick..

me : nick, I think I just saw 50%...
nick : haha, yea man.. the 50% was really big infront that...
me: god bless me..
nick: haha

dan aku melangkah masuk..terus ke bahagian jejaka...tengok longgokan baju dan tanda2 harga yang dipotong..yea ia memang benar... then aku tengok jacket yang aku nak tuh memang 50%...haha apa lagi terus angkat la... puas la hati aku kali ni...
then lepas hati sudah gumbira pergi la cari joseph.. pastu makan kat A&W...pastu program yng dilakukan tengok wayang...cerita Ip Man.. wow..gila best la...aksi mereka begitu real...dah lama tak tengok cerita kung fu..last cerita kung fu aku tengok House of Fury kat tv3..best jugak..tapi cerita Ip Man ni cerita benar..and ada history di sebaliknya...memang syok la...aku boleh rate cerita ni 4.5 over 5.. then habis cerita ni aku pon balik la...

drive2 balik...tgh laju ni...ada seekor kucing putih ni melintas dengan lajunya... aku pon terperanjat la... aku pun menyumpah la...babi punya kucing... tengok tak pasal kucing pada malam maal hijrah ni dikategorikan babi...(saja nak cerita)

No comments: