Monday, January 26, 2009

Alia Tag Saya

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
aku rasa handphone..xleh hidup kot tanpanya..

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri??
Scarf di TopMan

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu??
buat bungee jumping...paragliding ker...dkat alps..woa

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan??
dengan??

5. Adakah anda dilamun cinta??
hahahahahahahahahah.

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam??
McD The Curve

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli??
Digital Photographer

8. Apakah nama penuh kamu??
Wan Aiman Akmal Bin Mohd Azmi

9. Kamu lebih senang ngan mak atau ayah??
dua2 kot

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda??
Hayden Panettiere

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu??
. Alia
. Mus
. Haikal
. Danial
. Detol
. Dayaa
. Tajul
. Ayai

12. Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri??
TIDAK(Buat masa ni)

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi??
Ntah la..belum pasti lagi kalau aku pergi tempat tu seronok atau tak kan..kata belum pergi..

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu??
.pandai masak
.rajin buat kerja rumah kot
.suka pink
.belajar kat mmu
.suka avril lavigne kot..

15. 8 perkara yang amat saya gilai??
.tidur
.photography (baru lagi)
.pedas
.shopping
.upin dan ipin
.gadget
.
.

16. Pelukan atau ciuman??
DUA2

17. 8 perkataan yang sering diucapkan??
. Yea
. Ermm
. Allahuakbar
. Astafirullah
. ceh
. ish
. eh
. hehe

18. 8 buah buku yang paling baru baca??
haha.. aku tak baca buku

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali??
. Jason Mraz -I'm Yours
. Ne- Yo - Miss Independent
. Dan Sebenarnya - Yuna
. Akan Tiba - Alif
. Jason Mraz&Colbie - Lucky
. Jonas Brother - Lovebug
. Glenn Fredly - January
. Gray Sky Morning - Cinta Gila

20. Mari Men ' tag ' 8 orang len..
. Dayaa
. Detol
. Epul

No comments: