Friday, January 30, 2009

destinasi di sini..

maka hari ini sampai la aku dkat Switzerland.. selepas perjalanan yg mengambil masa 11 jam 45 min dari airport bangkok ke airport zurich...
dalam flight nasib yg baik bg aku sbb dapat tempat duduk tgh yg ada 4 seats..jad kitaorg ada 3 org sahaja.. jadi sebelah aku kosong.... aku tidur pun senang dan jelas terpancar kejelessan linardy dan nick...hahaha...
sampai jer airport zurich lebih kurang jam 7.00 a.m waktu Zurich...dan selesai semua customs dan tuntutan bagasi..alhamdulillah bagasi selamat...
kami dijemput oleh pemandu dari IMI University Centre tmpat aku menuntut pengajian aku di sini..
perjalanan dari zurich ke bandar Luzern mengambil masa 1 jam...dan di Luzern tempat aku belajar di Seeacherweg ,Kastanienbaum...

sampai sahaja ketibaan aku disambut oleh Head of Marketing International...layanan yg sangat baik...dan Ms Efa pon sangat baik...dan masuk la bilik masing...bilik aku ok..tp pemandangan sikit je bes..nampak tasik sikit jer...tapi bilik nick...gila cantik pemndangan...besar sungguh kuasa Allah....nanti aku tunjuk pic dari balcony bilik dia...

so makanan di sini sedap2 belaka.. dan ptg td ada treasure hunt di bandar luzern... kitaorg tak wajib pergi sbb baru smpai...tapi gatal nak join skali... motif utama nak jalan...lpas pnat dan xtahan sejuk...gila sejuk la...last kiteorg surrender treasure hunt and lepak mcd makan fries dgn hot chocolate..bg menghilangkan rasa sejuk...

blik2 mmg penat... dan lepas ni pkul lapan malam ada parti jazz night plak...
bg mensosialkan diri aku merelakan untuk turut..tgk hari pertama dah bnyk hal macam ni... jadi mari kita tgk gambar2 yg sempat disnap..


dijemput..














4 comments:

Ally Hassan said...

omg omg omg!!!
knp bilik linardy?? tukar dgn die xboleh ke? haha!

ok, aku jeles!

Aiman Azmi said...

bilik dia sama mcm bilik aku..
tp bilik nick gila2 lawa wey

Aiman Azmi said...

bilik dia sama mcm bilik aku..
tp bilik nick gila2 lawa wey

Hidayaa Rahman said...

lawa sgtsgt ke? cptla snap permandangan dye.
nak tengokkkkkkkkkkkk!