Saturday, January 3, 2009

ally tag aku lagi!!


1. 7 Ciri Wanita/Lelaki Idaman anda
.wanita
.Islam(muallaf aku tak kesah kot...mak aku kesah!!)
.boleh bercakap (aku xreti bahasa isyarat)
.sedap mata aku pandang (mata org lain aku tak kesah)
.bukan pendiam (boleh boring hidup aku kalau diam jer)
.paham aku( satu kepala ngan aku la)
.sayang aku


2. 7 Wanita/Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup
.pandang rendah kat org lain
.materialistik (jgn lebih had)
.tak pandai jaga penampilan diri
.emotional
.selekeh
.blurr
.suka menyindir..ckp terus terang xbleh ker..


3. 7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang minati
.aku
.akan
.buat
.cool
.dan
.gentleman
.(padahal dalam hati biar Tuhan saja tahu)


4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan and
.tempat pertama berjumpa (copy balik ally punya)
.aku nak pergi Praque, Czech Republic (aku nak sangat pergi tempat ni)
.Paris (pergi la lagi bwk dia)
.Las Vegas
.Mekkah (aku nak pergi masa muda2)
.Istanbul
.Syurga (InsyaAllah)


5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia
.Al-Quran
.Sejadah
.Telekung
.Apa yang dia nak kot.
.perfume pon jadi la
.rahsia

.rahsia

padahal aku dah xtau dah!!


6. Tajuk lagu yang akan anda nyayikan untuk pasangan anda..
beautiful soul - jesse mccartney kot...(tapi ada org kata lucky lagu aku)huh??


7. Rakan yang anda tag dan mahu mereka buat 7 PERIHAL ini. wajib!!!! mereka perlu diberitahu akan hal ini….
.wolfie (ahli keluarga ally)
.jessica alba
.hayden panettiere
.wak (jiran aku)dia xde blog..camne aa
.shin chan
.upin
.ipin

apsal xcaya dorang kawan aku!!

No comments: